Expert OOO (Open op Orde)

Startdatum: 01-02-2025
Einddatum: 31-01-2027
Standplaats: Utrecht
Uren per week: 36
Optie tot verlenging : Nee

Opdracht omschrijving

Opdracht omschrijving

De Afdeling Functioneel Beheer verbindt op operationeel niveau de uitvoering van de politie- en bedrijfsvoering processen en de benodigde ondersteuning met informatievoorziening (IV). Samen met 400 andere functioneel beheerders vorm jij één van de grootste functioneel beheer-organisaties van het land. De afdeling bestaat uit vier beheerteams die het dagelijks functioneren van de IV waarborgen, gebruikers begeleiden en zorgen voor een optimalisatie van de beschikbare functionaliteit. 

Het functioneel beheer team DIV beheert meerdere applicaties. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het beheer van verschillende applicaties. Vanuit het Rijk is er een nieuw programma gestart om de informatiehuishouding binnen Overheidsorganisaties op orde te brengen (Open op Orde).


Doelstelling

Het voornaamste beoogde effect is het veiligstellen, verstrekken en verbeteren van de duurzame toegankelijkheid van informatie van overheidsorganisaties. Meer specifiek is een betere informatiehuishouding noodzakelijk om informatieverzoeken van parlement, pers en burgers tijdig en volledig te kunnen beantwoorden en om openbaarmaking en transparantie binnen de wettelijke kaders te verruimen. Hiervoor is een project gestart waarbij de realisatie gepland is voor 2026.


Verantwoordelijkheden:

Wij zoeken een collega die zich wil committeren aan de mooie uitdaging die ons team te wachten staat. Hiervoor zoeken wij een proactieve collega die functioneel en procesmatig kan denken en goed problemen kan analyseren. Je hebt goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheden en omdat je veel met gebruikers werkt heb je een klantgerichte houding. Het begeleiden van de komende veranderingen binnen de bedrijfsvoering applicaties vereist een flexibele opstelling. Je hebt hierin een voortrekkende rol. Verder kun je goed samenwerken en ben je gewend de voortgang van veranderingen te regisseren en verbetering te effectueren. 

In voorkomende situaties verricht je diensten buiten kantoortijden.


Planning

Start publicatie: 16-12-2024
Vragenstellen tot (NVI): 19-12-2024 12:00
Beantwoording vragen: 19-12-2024
Offertes indienen tot: 24-12-2024 12:00
Beoordeling offertes (vanaf): 24-12-2024
Verwachte terugkoppelingsdatum: 20-01-2025


Meer informatie en offerte uit brengen is mogelijk nadat u bent toegelaten als leverancier.

Om een verzoek tot toelating tot één of meerdere categorieën te kunnen indienen, dient u zich eerst éénmalig te registreren.

Registreren